



lifeline hellas
Ανάπτυξη ολοκληρωμένης στρατηγικής οπτικής επικοινωνίας για τον ανθρωπιστικό οργανισμό Lifeline Hellas, με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας και της κοινωνικής απήχησης του έργου του. Το έργο περιλάμβανε τον σχεδιασμό νέας εταιρικής ταυτότητας, την ανανέωση του ενημερωτικού εντύπου και τον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας του οργανισμού, μετά από δεκατέσσερα χρόνια. Μέσω μιας συνεκτικής και συναισθηματικά φορτισμένης οπτικής γλώσσας, αναδείχθηκε η αποστολή του Lifeline Hellas στην υποστήριξη των παιδιατρικών νοσοκομείων της Ελλάδας και η προσήλωσή του στην προστασία της παιδικής υγείας.