







breast cancer
Δημιουργία ολοκληρωμένης επικοινωνιακής καμπάνιας ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας, για λογαριασμό της εταιρείας Lectus Adv. Το έργο περιλάμβανε τον σχεδιασμό οπτικής ταυτότητας της καμπάνιας (λογότυπο, χρωματική παλέτα, τυπογραφία), την παραγωγή έντυπου υλικού (αφίσες, φυλλάδια, banners), τη δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου για social media καθώς και την υποστήριξη ενημερωτικών δράσεων. Στόχος ήταν η ενίσχυση της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης μέσω σύγχρονης, συναισθηματικής και αποτελεσματικής οπτικής επικοινωνίας. Η καμπάνια πέτυχε υψηλή απήχηση και ενίσχυσε τη δημόσια ευαισθητοποίηση γύρω από ένα κρίσιμο θέμα υγείας.