
Η προβολή των ESG δράσεων για την ενίσχυση της εταιρικής φήμης
Η ευαισθησία που δείχνει κάθε εταιρεία για το κοινωνικό καλό μπορεί να αποκτήσει προστιθέμενη αξία όταν προβληθεί σωστά ώστε να κινητοποιήσει τους εργαζόμενους και να εμπνεύσει την κοινωνία.
H Lectus adv, έχοντας εμπειρία για πάνω από 25 χρόνια ως στρατηγικός συνεργάτης και σύμμαχος σε ενέργειες ευαισθητοποίησης κοινού αλλά και εργαζομένων, συμβάλλει στην ολοκληρωμένη προβολή ώστε κάθε δράση CSR να δημιουργεί προστιθέμενη αξία για την εταιρική φήμη.
1. Στρατηγικός σχεδιασμός επικοινωνίας
Η ομάδα της Lectus adv αναλαμβάνει να σχεδιάσει την επικοινωνιακή στρατηγική της πρωτοβουλίας σας, ευθυγραμμίζοντάς την με το εταιρικό σας όραμα και τις αξίες σας.
Δημιουργούμε τα βήματα που θα κινητοποιήσουν το κοινό και θα μεγιστοποιήσουν την απήχηση της δράσης. Έτσι, διασφαλίζουμε ότι η προσπάθειά σας θα ξεχωρίσει και θα αγγίξει καρδιές, ενισχύοντας παράλληλα το brand σας.
2. Παραγωγή δημιουργικού υλικού
Η οπτική επικοινωνία παίζει τεράστιο ρόλο και δημιουργεί προστιθέμενη αξία στη δράση CSR.
Στη Lectus adv διαθέτουμε όλα τα μέσα για να παραχθεί υλικό υψηλού επιπέδου:
-
Δημιουργία καμπάνιας, μηνύματος & moto
-
Σχεδιασμός αναγνωρίσιμων γραφικών
-
Παραγωγή εμπνευσμένων βίντεο & φωτογραφικού υλικού
-
Περιεχόμενο για social media
Το δημιουργικό μας τμήμα μετατρέπει τις αξίες σας σε εικόνες που εμπνέουν και ενισχύουν τόσο το ανθρώπινο δυναμικό (HR) όσο και την εταιρική φήμη.
3. Ενέργειες κινητοποίησης ανθρώπινου δυναμικού
Μέσω εσωτερικής επικοινωνίας, workshops και δημιουργίας κινήτρων, η Lectus adv ενθαρρύνει την ενεργό συμμετοχή των εργαζομένων.
Όταν οι εργαζόμενοι γίνονται πρεσβευτές της εταιρείας και μοιράζονται με περηφάνια στα social media τι κάνει ο οργανισμός τους, η απήχηση πολλαπλασιάζεται οργανικά.
Αυτό όχι μόνο αυξάνει την προβολή, αλλά ενδυναμώνει τη συνοχή και το ηθικό μέσα στην εταιρεία.
4. Συνέργειες μεταξύ εταιρειών για μέγιστο αντίκτυπο
Γιατί μια δράση να περιορίζεται στα όρια μιας μόνο εταιρείας;
Η Lectus adv μπορεί να λειτουργήσει ως συνδετικός κρίκος για συνεργασία μεταξύ πολλών επιχειρήσεων σε κοινές δράσεις CSR.
Οι συνέργειες πολλαπλασιάζουν το κοινωνικό αποτύπωμα και δημιουργούν τις προϋποθέσεις για ακόμη μεγαλύτερη θετική αλλαγή.
Ενδεικτικά παραδείγματα:
-
Lifeline Hellas
-
Κοινωνική πρωτοβουλία “Δείπνο Αγάπης”
-
Κέντρο φιλοξενίας “Metavasis”
-
Περιβαλλοντική καμπάνια “Το Δάσος μας”
Αποδεικνύεται στην πράξη ότι όταν οι επιχειρήσεις συνεργάζονται, η προσφορά δεν έχει ανταγωνιστές αλλά ενώνει την επιχειρηματική κοινότητα προς ένα κοινό καλό.